2013. november 24., vasárnap

13. rész

Sziasztok Kedves Olvasóim!
Csináltam egy másik fejlécet, remélem tetszik. A másik két alak Nick és Idai. :D
A Futótűzről annyit, hogy nekem nagyon nagyon tetszett, jobb lett mint az előző film. :)
Kellemes olvasást!
Scarlet A.

'A pillangót elkapta egy kisfiú. Fogva tartja, pedig tudja, hogy mindenkinek joga van a szabadsághoz.'

- Héj, idióták! Mit képzelnek, mit csinálnak velünk?! -üvöltök a rácson keresztül. 
- Mit művelsz? -ragadja meg a karomat Nick, aggódó tekintete elárulja, hogy ezt nem kellett volna. De elegem van. Eddig tűrtem, hogy magamban tartsam mindezt. 
- Nick, nem bírom. -suttogom bizalmasan, mintha olyan jól ismernénk egymást. A héten végig komor és merev voltam, most először látszódhat újra rajtam, hogy vannak érzéseim. 
- Tudom, de már csak néhány óra. -veszi halkabbra ő is. 
- Alig várom, hogy vége legyen. Nem történik semmi, pedig tenni akarok valamit. 
Nick egy mosollyal válaszol. Dörmögő hangra leszek figyelmes, majd ismét a nagydarab, morcos férfit veszem észre. 
- Mit mondtál, Drágaságom? 
- Semmit. -motyogom. Bár tudom, hogy nem vagyok hihető, ami tény az tény. Idiótáknak neveztem őket, ami -valljuk be-, nem áll távol az igazságtól. A férfi kinyitja a rácsot, és pólómat megragadva felemel. 
- Nem tetszik a viselkedésed, kicsikém! -lehelli közel az arcomhoz. Hányinger kerülget a közelségétől, és a rothadó szagától. - Gyertek! -morogja, majd a többiek felé mutat a fegyverével. 
- Dolgotok van. Már ha nem akartok meghalni. -mondja gorombán. Üveges tekintettel haladunk el ismét a szoba felé. De amint belépünk, ismét egy más világba találjuk magunkat. Egy fehér vászon van felállítva, kamerák vannak körülütte, a közepén pedig egy fekete bárszék van. 
Kirk háttal áll nekünk, rendezgeti a kamerásokat. 
- Itt vannak, Mr. Droubsworth! -jelenti a fickó. 
Kirk mosolyogva fordul meg, és üdvözöl minket. Sose értem, miért viselkedik úgy, mintha a legjobb haverom lenne. 
- Lesz egy kis dolgotok!
Senki nem ért semmit. 
- És ha nem tesszük meg? -bököm ki. 
Kirk rámutat a nagydarab fickókra. 
- Azt hittem, kellünk önnek. 
- Nem is halnátok meg. Csak egy kicsit megnevelnénk benneteket... vagy bemutatkozom a szeretteiteknek. -mosolyog, miközben puffadt ajkai megnyúlnak. 
Undorító ez a személy. Snow. Ez jut eszembe róla.. de a volt diktátor már halott. 
- Gondolom szeretnétek segíteni. 
Fintorgok. 
- Mindenképpen. 
- Hát akkor arra tessék. -mutat balra, ahol sminkesek várnak minket. Három asztal van, mindegyik előtt van szék, és tele vannak sminkes -és fodrászkellékekkel. Mielőtt helyet foglalnék, félve Idaira pillantok, aki bólint. 
Helyet foglalok a kényelmes székben, és a tükörben magamat tanulmányozom. Szörnyű a látvány. Egy karikás szemű, beesett és koszos arcú, sovány lány néz rám vissza, a haja csomókban. A szám tátva marad. 
Halványkékhajú, vékony nő jelenik meg mögöttem. A szempillái hatalmasok, ezüstszínűek. Az arcán egy kiló smink, szomorúan néz rám. A hajamhoz ér, mire elhúzódom. 
- Nyugi, csak megvizsgálom, hogy lehetne javítani ezen, drágám. Szörnyű, ahogy kinézel. -mondja lágy hangon. 
- Tudom. 
A nő odamegy a többi sminkeshez, és megkérik Kirket, hogy hadd vihessen el minket fürdetni. 
A férfi bólint. Mintha bábuk lennénk, úgy vezetnek minket a sminkes asztalok mellett, egy kis ajtón át bejutunk egy apró fürdőszobába. Én kezdem a forróvizes fürdést, a többiek kint várakoznak. Sikerült rávennem a kapitóliumi nőt, hogy ne ő fürdessen, nagy lány vagyok már. Lesikálom a bőrömet, megmosom a hajamat, aztán csak simán áztatom magam a rózsaillatú fürdőben.
Kopogást hallok. 
- Rhodé, siess! -nyafog a hölgy. 
- Rendben, de be ne jöjjön! -üvöltöm. Félek, hogy képes rá, én viszont szégyenlős vagyok. 
Gyorsan kiszállok és magamra tekerem a törölközőt. Nem tudom, hogy visszavehetem-e a koszos ruhámat, úgyhogy inkább megkérdezem.
- Mit vegyek fel?
- Ó, nehogy azt a szennyeset! -tör be a nő tipegve. Megugrok ijedtemben, de a törölköző rajtam marad. 
- Akkor mit? -kissé elpirulok, mert a többiek is bejönnek. 
- Ó, nézzenek oda! -mondja Idai. Nick mosolyog, nem mond semmit. 
- Van számodra egy nagyon aranyos, egyszerű kis szoknya, amiben szerepelhetsz! -mondja nyájasan. De mégis miben fogok szerepelni? Egy showban? Kinek mutat meg? Egy terrorista csoportnak? Politikusoknak? Míg én ezen agyalok, betipeg a kapitóliumi nő, és egy fehér ruhát tart a kezében. Tényleg egyszerű, de szép. Ránézek Idai-ra és Nickre, akik veszik a lapot, és kimennek. Egyszerű belebújni a ruhába, rásimul a felsőtestemre, majd a derekamtól körszoknyaként funkcionál. Nagyon kényelmes. Kimegyek, és Idai megy be helyettem. Néhány különleges kinézetű ember ott marad a fürdő előtt, az én átalakításomat -amit kénytelen vagyok tűrni- elkezdjük. 
- Priscilla vagyok. -mondja a nő, miközben a hajamat fésüli. Én csak bámulok a tükörbe, nézem azt a lányt ott, és sajnálom. De élvezem a luxust, élvezem hogy végre kezdek újra emberi állapotot ölteni magamra. Kifésülés után csak egy oldalamra rakja a hajamat. Aztán elkezd sminkelni. Először alapozóval keni be az arcom, majd pirosítót használ, aztán kihúzza a szememet, a szempilláimat. A szemhéjamat a szememhez illő kékkel húzza ki vékonyan. 
- Cili, siessen már! -szól türelmetlenül Kirk. 
- Mehetsz, édesem! -mondja nekem, majd megpuszil. Még is mi ütött bele? Bizonytalanul elindulok Kirk felé. 
- Panemnek fogsz ma bemutatkozni. -közli Kirk.

8 megjegyzés:

  1. Van egy olyan érzésem, hogy Nick Finnick fia.

    VálaszTörlés
  2. Hm ez még mindig egy nagy kérdőjel. Talán a következő részben vére lesz pár dolog ami értelmet nyer. Hogy Nic Finnic fia? Érdekes elgondolás lehet benne valami:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik a fejléc :D.Na mi lesz ebből?Zsarolni akarják a szülőket pénzért vagy mi??XD Találgatok.:) Remélem minél hamarabb hozod a következő részt.:D

    VálaszTörlés
  4. Szia Scarlett!:)
    Először is, szeretném elmondani, hogy hihetetlenül jó ez az ötlet, le a kalappal, amiért ki tudtál találni egy ennyire egyedi történetet. Én speciel nagyon örülnék, ha Nick Finnick fia lenne, ugyanis az én szívemhez ő nagyon-nagyon közel áll...:) Jó lenne látni itt belőle egy kis darabkát.
    Viszont, ami elég hamar feltűnt nekem, hogy nagyon sok párbeszéd van. Ami persze nem baj, de ahhoz képest kevésnek találom kicsit a leírások számát, és az is jó lenne, ha kicsit részletesebben leírnád akár Rhodé, akár a többiek mozdulatait, érzéseit. De tényleg, nagyon jó az egész ötlet, már csak azért is tovább fogom olvasni, mert kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle. A helyedben viszont én ezeket átgondolnám :) Vigyél az egészbe kicsit több színt!
    A másik pedig, hogy szeretném én olvasni, csak mire a végére érek, fáj a szemem, mert annyira vibrál a pöttyös háttérrel a fekete alapon fehér betű :/
    Remélem nem gondolsz most okoskodónak, csak ezek most kikívánkoztak belőlem, mert látom ebben a történetben a potenciált!!:) Nagyon jó az egész elképzelés, gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Flo! :D
      örülök, hogy tetszik, és köszönöm.
      Én nekem is nagy kedvencem Finnick :)
      egyáltalán nem gondollak okoskodónak, sőt nagyon örülök hogy leírtad a véleményedet, és hogy tippet adtál, erre szükségem is van... régebben valahogy könnyebben tudtam leírásokat írni, megpróbálok újra ügyeskedni, és elgondolkodom rajta :D A hátteret pedig megoldom. Szóval köszönök mindent :)

      Törlés